Współpraca z EZD

Punkt kancelaryjny dla jednostek administracji publicznej

Usprawnienie pracy oraz obiegu dokumentów za pomocą EZD możliwe jest dzięki tzw. punktom kancelaryjnym. To nazwa, która może przywodzić na myśl różnorodne obrazy, jednak w przypadku EZD to określenie odnosi się do systemu, dzięki któremu możliwa staje się automatyczna indeksacja. Stanowisko do szybkiej archiwizacji dokumentów musi składać się z wydajnego skanera, właściwego oprogramowania, drukarki oraz czytnika kodów kreskowych.

Korzystając z takiego wyposażenia, pracownik może nadać kod kreskowy dla danego dokumentu w wersji papierowej, dzięki czemu po zeskanowaniu program automatycznie przyporządkuje go do danej kategorii. To wszystko bez konieczności ręcznego katalogowania dokumentów – szybko, sprawnie i niezwykle dokładnie.

Integracja z EZD RP / EZD PUW

Naprawdę efektywna praca zaczyna się tam, gdzie sprawnie funkcjonuje połączenie innowacyjnego urządzenia z dopracowanym oprogramowaniem. Nie inaczej jest w przypadku systemów szybkiego skanowania – urządzenia to jedno, ale nie zapominajmy o warstwie, która umożliwia sprawny obieg i katalogowanie zeskanowanych dokumentów. W przypadku urzędów państwowych najistotniejszym punktem całego przedsięwzięcia archiwizacyjnego jest także sprawne współdziałanie z ogólnopolskim systemem EZD RP / EZD PUW.

Z tego względu firma Kodak stworzyła innowacyjne oprogramowanie Kodak Capture Pro EZD Gov Edition, które doskonale automatyzuje cały proces archiwizacji. Program pozwala na szybką digitalizację dużej ilości dokumentów, bez konieczności samodzielnego segregowania już przetworzonych plików. To jednak nie wszystkie możliwości, ponieważ Capture Pro z łatwością przechwytuje dane i wykonuje masowe operacje na skalę całego urzędu lub instytucji państwowej. A to wszystko w jednolitym połączeniu z EZD RP / EZD PUW.

Kodak Capture Pro EZD Gov Edition – główne cechy i funkcje

Szybka konwersja dużych plików dokumentów na informacje w formie cyfrowej o niskiej objętości plików docelowych

Funkcja inteligentnej ochrony danych, rozpoznawania kodów kresowych i oznaczeń OCR

Sutomatyczne przechwytywanie danych z zeskanowanych dokumentów i przenoszenie ich do systemów EZD

Możliwość automatycznego tworzenia plików w formacie PDF z warstwą OCR w języku polskim lub innym

Brak ograniczeń w procesie rejestracji przesyłek wpływających (zarówno papierowych, jak i elektronicznych) oraz dodatkowe funkcje usprawniające digitalizację i rejestrację wpływów

Oprogramowanie Kodak Alaris daje wiele więcej różnorodnych możliwości niż standardowy program dostarczany wraz z systemem EZD RP / EZD PUW

Skanery dokumentowe stworzone dla systemu EZD

W tej roli doskonale sprawdzą się modele specjalnie przeznaczone do pracy w systemie EZD. Wśród nich znajdują się skanery wyposażone w najnowsze technologie, jak chociażby ochrona papieru przed zagięciem, funkcje podnoszące jakość skanów, poprawiające skuteczność OCR i wiele, wiele innych. Warto również zaznaczyć, że skanery do EZD dostępne są w kilku wariantach cenowych, dzięki czemu każda instytucja znajdzie coś dla siebie. Oto najkorzystniejsze warianty, na które warto zwrócić uwagę:
E1040_front

Wersja budżetowa

Kodak E1030 lub E1040 w połączeniu USB 3.2 oraz 3 letnią gwarancją.

S2050_S2070_1

Wersja optymalna

Kodak S2050/S2070 w połączeniu USB 3.2 oraz 3 letnią gwarancją. Kodak S2060W w połączeniu USB 3.2 / LAN / WiFi (najpopularniejszy skaner wśród kancelarii).
Kodak-Alaris-2080w-430x420

Wersja zaawansowana

Kodak S2080W – to model, który zdobył II miejsce w plebiscycie produkt roku miesięcznika IT w Administracji w kategorii urządzenia biurowe.

W XE uzyskasz kompleksowe wsparcie – nie tylko doradzamy, ale także projektujemy najkorzystniejsze rozwiązania i wprowadzamy je w życie. Dlatego jeżeli potrzebujesz profesjonalnej pomocy w zakresie wdrożenia systemu EZD lub chcesz uzyskać więcej informacji to serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Scroll to Top